Nytt år, nya möjligheter

GOTT NYTT ÅR på er allihopa, jag hoppas att ni hade en jättebra nyårsafton med de personer ni älskar. Själv blev inte riktigt min som jag tänkt mig, vilket var väldigt tråkigt då jag hade sett fram emot den kvällen så länge! Jag och Johannes började nämligen må illa och kände oss febriga under middagen vilket bara blev värre när vi väl kom till Sofia för att festa in det nya året. Men vi stod ut fram till tolv och lyckades pallra oss fram till torget iallafall, sen somnade vi på en gång när vi kom hem vid ca 00.30.

Men nu är det ett nytt år med nya möjligheter. Man brukar alltid säga att man ska starta sitt nya liv efter nyår och även jag tänkte säga det nu. Mamma och pappa har gått med i något slags program för att äta rätt och jag hade tänkt haka på. Nu ska det synas förändringar.. Mycket som händer detta året, 2012, jag tar ju bl.a. studenten om några månader, körkort är inräknat, thailand och ÖLAND, som jag saknat såå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0