14/9 - 11

Klockan 16.00 satte jag igång att fota laget samt ledarna i gruppfoton. Eftersom bakgrundsduken inte var så bred så blev det en liten annan modell på själva kortet. Egentligen hade jag tänkt mig den "vanliga" typen av lagfoto, precis som ett skolfoto brukar se ut. Men när alla tjejer var på plats insåg jag att jag var tvungen att tänka om. Jag ställde istället upp dem på tre rader istället för två samt målvakterna sittandes längst fram. Det fungerade bra det också. Men istället för ett liggande format kommer lagfotot bli i kvadratiskt. Lite nytt. Men det blir nog bra det också!

Ledarna fick ett eget gruppfoto.

Jag fotograferade även Emma Josefsson, tjejen som var sjuk senast. Så nu är alla spelarfoton klara.

Ebba Lidholm var tyvärr sjuk idag, så hon kommer få vara med på en infallsbild i nedre hörnet på lagfotot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0