Two more lonely people

Klockan slår snart tolv och slår då även över till Lördag- då jag drar till Trollhättan i förhoppning om att komma hem med lite nytt till garderoben! Akut just nu är nya gladiator skor eftersom mina tragiskt nog gick sönder i Göteborg, frågan är bara om man vågar ställa in sig på att man kommer komma hem med ett par. Efter (nästan) en hel dag i Lidköpings centrum kom jag ändå hem utan så hoppet börjar mörkna.. 

Har iallafall jobbat i fem timmar idag, känns bra nu när pengarna börjat rulla in och man äntligen kan få ut nåt av allt hårt arbete! För tro mig, att jobba på café ingår nog i de jobb som tär på en mest.

Jaja, nu ska jag kila mig till sängen och fördriva ett par timmar med Sex And The City!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0