Dancing on my own

Musiken flödar ur mina högtalare och jag stortrivs för tillfället! Fick slutbetyg i svenska A idag och jag fick mitt MVG, så det känns mer än great! "Skoldagen" var för övrigt väldigt kort idag, fick endast reda på ett betyg i stort sätt, nu i efterhand kan det kännas rätt ovärt att jag ändå stannade kvar så länge som jag gjorde, men äh!

Nu hoppas jag så innerligt på att vädret vänder igen så vi kan få lite sol på avslutningsdagen! Väderprognoserna visar tvärt emot mina förhoppningar. Attans. Jag vill kunna använda min vita spetskjol och jeansjacka.. Klassen har ju även planerat grillning vid småbåt direkt efter, hmm.. låt det inte bli regn!

Vi hörs!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0