Erase and rewind

Klockan har inte ens hunnit bli elva men jag är ändå vaken - nästan, påklädd och klar. Var nämligen på personalmöte vid nio tiden som tog ca 60 min men jag är fortfarande lika trött som jag var när jag vaknade upp i morses. Jag hade tänkt att installera The Sims 3 på min dator igen, det var så länge sen jag spelade och har inte direkt något bättre att fördriva min tid med idag men självklart så ska det inte gå att starta spelet när jag äntligen är klar med installationen. Alltså, måste jag lämna in min dator snarast för nu orkar jag inte mer! Kan i princip inte göra annat än att vara ute på internet på den. Jag som har kort stubin eller med andra ord litet tålamod klarar inte sånt här under en längre tid, jag får panik..som nu...

Sen hjälper det inte att solen skiner idag för det är fortfarande ingen värme ute. Åh, svensk sommar alltså! Ska bli otroligt gött när Thailandsresan är bokad och klar... då man kan längta till något underbart och saknat.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0