Make a start or an ending

Har inte gjort mycket idag, följde Samra till bussen tidigare idag eftersom hon sov över här inatt efter en lång kväll i Tidaholm tillsammans med Amanda och Pernilla. Har även jobbat lite med en uppgift i "Grafisk Illustration" kände att det var lika bra att ta tag i det. Har även fått i ordning lite på mitt rum och jag har hunnit chilla en hel del!

Hade hoppats på att alla Idol repriser skulle gå idag men det gjorde dom ju inte. Inte va jag vet iallafall. Kollade lite förut men jag tror inte alla visades. Satt och väntade på det programmet då Daniel uppträdde för blev helt såld när han sjöng. Ville även se gårdagens program då jag missade det. Men viktigast är ändå att Daniel gick vidare. Go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0