Get into my... head

Min första och enda lektion för dagen inställd, typ, hade iallafall ingen lärare så det enda vi skulle göra var att lämna in våra uppgifter från förra lektionen i hennes arbetsrum. Kändes ju oerhört bra att åka till skolan för detta! Stannade kvar i skolan bara för att ändå, hade ingenting att göra förutom att vara social med mina klasskamrater under en kurs som jag inte ens har, uppenbarligen eftersom jag slutar 9.20 egentligen. Tog bussen hem för en timme sen ungefär så ja, nu har jag en hel måndag framför mig igen och verkligen ingenting att fylla den med...

Puss

Kommentarer
Postat av: Thomasfatima

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-08-01 @ 10:29:52
URL: http://thomasfatima.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0