The affliction of the feeling

Ännu en dag med sen första uppdatering, ber även om ursäkt ännu en gång! Men det var lite stressigt imorses så hann inte starta datorn. Har iallafall hunnit komma hem från skolan samt tagit en lång och varm dusch! Sitter nu och funderar på om jag ska föna håret eller om jag ska göra en inbakad fläta som då får sitta i tills imorn. Svårt val.. När jag väl bestämt mig så ska jag städa upp i rummet, ligger kläder överallt! Men med massor av go musik på hög volym så ska det väl inte vara några större problem. Vi hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: bloggamandas-det är drömmen man vill ha, men verkligheten man får ta.

HEj!

hur mår du? ;)

2011-04-08 @ 22:14:37
URL: http://bloggamandas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

fin tjej :)

2011-04-08 @ 22:20:23
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: SF

Ida, du ska aldrig ursäkta dig för att du inte bloggat... Det är inte ditt jobb osv, så gör det när du känner för det/när du hinner, då uppskattar man alla inlägg mer :)

2011-04-08 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0