You know that I make you say..

Langar gammal bild.

Hemma efter ett par timmar i skolan där jag har skannat in alla gamla foton som jag hämtade hos farmor för några veckor sen om ni minns? Har även ätit påskgodis och gjort ett ekonomiprov. Provet gick inget vidare alls, är beredd på det värsta men hoppas på det bästa så att säga. Har även lidit av en enorm magont hela dagen, blev värre efter lunch dock. Känns som permanenta kramper och för att beskriva exakt hur det känns så är det som att ha håll fast på olika ställen i magen. Det är verkligen en hemsk känsla! Har fått i mig lite mat nu och har ett stort glas med kallt vatten bredvid mig som jag även ska försöka få i mig.

Senare kommer Amanda, Simon och Filip över en sväng då vi ska testa att koppla in datorn till teven för att få skärmen i teveskärmen. Men nu måste jag städa mitt rum som bokstavligen ser ut som ett bombnedslag.. ligger kläder precis överallt och har sett en och annan dammråtta (USCH IDA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0