Need you to follow

Hemkommen från en superlång skoldag, 8.00 - 16.00. Luciafirande som start och sedan väntade en massa plugg i både Religion och Historia. Känns iallafall skönt när man kan bocka av lite arbeten även om det är jobbigt för stunden. Nu ska jag alldeles strax lyfta rumpan från soffan och inte en plats i köket för att laga middag åt mig, pappa och Evelina. Min nya vardagsdiet föresten går det riktigt bra med. Ska försöka att endast äta kött och grönt. Alltså ingen pasta, potatis, ris eller bröd. Godis är även uteslutet. Helger kan jag dock göra små undantag men vardagarna kör jag på hårt. Känns superhärligt! Vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: A

BRA ida svensson GULD STJÄRNA till dig! detta fixar du lätt ;) puusss

2011-12-13 @ 19:41:37
URL: http://mylovebelongstoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0