Det här får mig att må bättre

Jag antar att jag ska förklara vad som får mig att må bättre när jag är på dåligt humör och det är när jag umgås med de som betyder mycket för mig. Att bara visa att man bryr sig kan få mig att må så mycket bättre och det kan vara genom ett sms, ett samtal, face to face, en överaskning, i stort sett vad som helst men att man verkligen visar medlidande på ett eller annat sätt. Även om du kan tänka "Jag kanske inte ska lägga mig i" så snälla, gör det. Hellre att du visar det än inte.

Musik gör mig även på bra humör, alltid! Att relatera till texter som förklarar precis hur man känner sig är nog den bästa peppningen enligt mig. Då känner man att det finns fler än bara sig själv som känner just såhär. 

Klart. Slut.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Musik är verkligen toppen för humöret :)



Var gärna med och tävla om ett valfritt smycke inne hos mej! Och håll utkik, fler tävlingar kommer under veckan :)



http://p0llys.blogg.se/category/mina-tavlingar.html

2011-02-10 @ 11:44:12
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0