I keep running from the truth

Lånar bilden från Johan.

Tillbringade hela gårdagen i Göteborg inne på Liseberg med fyra bra vänner, Amanda, Sebastian, Mikael och Johan. Vi blev upphämtade runt nio av Johan och kom hem runt ett 16 timmar senare. Jag trotsade min fobi och åkte både Uppsvinget och Atmosfear och det visade sig att båda två var väldigt roliga. Jag hade jättekul men även tråkigt emellanåt, köerna tråkar ju ut en väldigt lätt och det sätter ju sina spår men bortsett från det hade jag en trevlig dag. Att Liseberg är dyrt är inget snack om saken, speciellt inte när man bjuder någon heller som jag, jag bjöd nämligen Johan på rubbet. Så nu när man har bränt närmare en 1000lapp från gårdagens lön är det dags att jobba ihop en ny igen. Börjar klockan tre i eftermiddag och slutar vid tio. Vi får väl se om vi hörs något mer ikväll, annars får ni ha en bra Tisdag. Puss

Kommentarer
Postat av: Niles

Sv: Det är fint :) Har jobbat idag... vad har du gjort själv ?

2011-07-26 @ 15:29:29
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0