We let our hearts collide

Vaknade vid nio idag utav att jag hade fruktansvärt ont i huvudet. Kunde knappt öppna ögonen och låta solljuset möta dem. Ännu värre var det när jag väl bestämde mig för resa mig upp och gå ut till köket och ta alvedon. Den har fortfarande inte släppt än så vi får väl se hur jag mår resten av dagen. Men ska iväg med Amanda till Grästorp i eftermiddag och fixa lite saker samt träffa ett par vänner. Det känns skönt att komma iväg och tänka på annat lite, känner att jag behöver det just nu.

Förövrigt har jag börjat med den här nya shaken från Allévo. Just nu är det choklad jag dricker och den smakar jättegott. Anledningen till att jag bytt är att den här är ännu mer kalorisnål och blandas med vatten istället för mjölk.

Kommentarer
Postat av: Milla

har du någon pojkvän? :)

2011-07-27 @ 15:37:35
Postat av: amelia

Jag har nu försökt att hitta svaret på mina "design frågor" på designadinblogg.se. Men hittar dem ej där. Så hur får man rubriken i mitten. det kan du la åtminstående hjälpa dina läsare med eller ? ? jag hittar ju faktiskt inte det...

2011-07-27 @ 22:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0