What we dream is all that matter

Såhär blev resultatet på mitt illustrations-tryck jag jobbat med i Grafisk Illustration.
"Girls don't dress for boys. If they did they would just go around naked."

Var nere i stan en sväng tidigare, mötte upp Daniel bl.a. tog sedan fästingsprutan med familjen direkt efter. 350:- per person för att vaccinera sig mot något är väldigt dyrt insåg jag också. Jag och min syster intalade iallafall mamma att åka och köpa "skräpmat" så nu blir det kebab för fulla rullar (Ellen beställde faktiskt en rulle, hihi) Ikväll ska jag ta en långpromenad med min vän Amanda. Ska ta tag i både matvanor och motioneringsvanorna fr.o.m. idag eller ja, fr.o.m. efter kebaben vill säga. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har precis skaffat blogg.se och du måste verkligen hjälpa mig. Vilket stycke ändrar man text på rubriken , det fungerar ju inte :'( och vilket stycke ändrar man på när man ska skriva inlägg, snälla skriv det i ett inlägg.! KRAAAM

2011-06-14 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0