Contessa & Calvino har flyttat ut


Igår, på alla ♥ dag flyttade syskonparet till sina nya hem. Pojken fick stanna i Lidköping medan flickan hamnade i Vedum. Flytten var ju till Tysons besvikelse, hans två bästa lekkamrater är numera ute ur leken. Men, förhoppningsvis så resulterar detta i att Tyson blir lite mer lugn. Men förstå vilken perfekt alla ♥ dag present, att föräldrarna kommer hem med en liten kissemiss!

Nu över till min gårdag då. Jag spenderade förmiddagen åt att illustrera samt designa om min blogg. Frammåt eftermiddag/kväll kom Johannes hit och jag hade fixat en liten present + chokladmousse till detta. Senare beställde vi thaimat tillsammans med mamma som vi åt framför En prinsessas dagbok. Så mysigt så. Hoppas ni hade en lika fin alla ♥ dag med era älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0