En onsdag med pojkvännen

God eftermiddag på er! Har nyligen bäddat sängen och småfixat lite så nu är det bara pojkvännen min som saknas. Men jag kan vara lugn för han kommer hit om en stund och stannar över natten. Perfekt nu när han har jobb i stan. Ikväll blir det Body of Proof, längtar redan! På tal om serier så avverkade jag första episoden på Gossip Girl säsong 5. När ska jag ha tid till teoriplugg?!


Varför inte träna? Blir ju ett mycket bättre resultat, slipper du hålla på med dieter! Eller äta enligt LCHF och träna?
- Svaret på varför jag inte tränar är rätt simpelt. Jag avskyr att träna, har alltid gjort det. Därför har jag valt att äta rätt istället. I vår har jag lovat mig själv att gå till skolan och hem minst 2 gånger i veckan vilket garanterat kommer vara en extra push till att gå ner i vikt. Men just nu är jag inte motiverad till långa promenader. Sen tycker jag om LCHF dieten. Möjligheterna och utvalet är väldigt brett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0