Farfar 75 år

Igår var närmaste släkten på pappas sida på Lundsbrunns kurort och firade farfars födelsadag som är idag. Det var tvårätters buffé plus en förrättsbuffé. Efteråt var det en liten tårtbuffé innan vi åkte hem till famor & farfar för att fira vidare där med presenter och fruktsallad, glass, godis & bullar. Nu undrar ni säkert hur jag tog mig igenom den här dagen full av godheter när jag går på diet?! Maten var nästan helt enligt LCHF, jag hoppade bara över potatisar och annat onödigt. Att jag åt en liten flis moussetårta, en halv bulle och lite fruktsallad var ett val jag gjorde. Ett val som inte ska kallas för fusk. Dieten är något jag har valt att följa själv och valen jag gör är också något som jag gör själv. Därför gjorde jag valet att äta lite sött igår på kalaset. Nu kör jag hårt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0