Grattis pappa

"Det var på tiden", tänkte ni antar jag.. Men jag har verkligen inte haft tid åt bloggen de senaste dagarna. Egentligen har jag inte det alls den här veckan heller med tanke på att jag har en hel del i skolan just nu. Jag och Johannes åkte ju iallafall ner till Jönköping i fredags, det var jättekul och vi fick med oss mycket bra saker hem båda två. Helgen har vi ägnat åt att få i ordning på våra rum, blev jättebra. Nu återstår det bara att hänga upp kläder på min klädställning.

Farmor och farfar kom hit strax efter fyra då vi fikade lite och firade pappa som blev 43 år idag. Resten av kvällen borde jag ägna åt att plugga inför provet om Hinduism som är imorgon. Men det är hur mycket som helst och jag kommer aldrig få in alltihop, därför tänker jag nu värva med lite Pretty Little Liars. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0