Nyklippt & nyslingad

Då var ett par slitna cm avklipta från håret och genast känns det fräschare, snyggare och tjockare. Ifyllningen utav botten gjorde även så att håret i helhet känns ljusare. I like! Tog en sväng in på H&M efteråt och fick med mig en mascara för endast 99:- Sen var det min tur att inta platsen bakom ratten för att övningsköra till Kvänum, där jag befinner mig just nu. Ska spendera ett par dagar här tillsammans med Johannes då hans familj är bortrest. Blir mysiga middagar, slapp i soffan och mycket skratt.. får vi hoppas på åtminstone! Nu har pojken min tänt brasan, dags att kila ner och mysa lite. Puss!

Kommentarer
Postat av: A

fint det blev :D puss

2012-02-17 @ 09:20:06
URL: http://mylovebelongstoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

pen du er :)

2012-02-17 @ 11:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0