Svar på tal

Jag vet att du tidigare förnekat att din blogg handlar mest om mat. Men nu kan du väl inte förnerka att det är de den handlar om mest?
Haha, jag driver ju faktiskt ingen matblogg. Men inte heller en fotoblogg, som man kan tro när man läser min bloggadress. Men det var för två år sen som jag skapade den och tanken var då att jag skulle lägga upp foton. Men jag gled in mer på vardagligt bloggande. Varför det blir mycket mat i bloggen nu är för att jag går på dieten LCHF. Jag blir motiverad av att fota och lägga upp här. Har även märkt att ni är ganska många som är nyfikna på detta också. Så jag kommer fortsätta såhär!

Hur gör du med lunchen i skolan?
Det är lätt! På De la Gardie serverar dom alltid tre olika rätter varje dag (dagens, pasta & vegitariskt) och det står exakt vad maträtterna innehåller. Innehåller det socker, mjöl eller mjölk så avstår jag helt enkelt. Istället får det bli sallad och vid möjlighet keso.
Mycket bättre än inget!

Favvoplagg?
Oj, bra fråga! Jag älskar nylonstrumpbyxor med ett par kängor samt nån lite oversize tröja till detta. Men inte ofta jag klär mig så ska jag erkänna. Men jeans, något snyggt stickat/virkat och en väska på det är något som alltid går hem den här årstiden!
Varför började du blogga?
Fick intresse av hemsidor, layout och foto.. sen har jag alltid tyckt om att skriva. Detta resulterade i att jag först drev en fotohemsida på webs.com och sedan övergick jag till blogg.se för ca två år sedan.

Vilken är din bästa egenskap?
Den här var svår, jag är inte så bra på att "skryta" om mig själv. Men jag skulle säga att jag har ett bra öga för detaljer. Arbeten, designer, foton, inredning m.m. ska vara perfekt och nogrant gjort. Jag brukar nästan alltid få höga betyg på mina arbeten och kommentarerna innefattar nästan alltid att jag har skrivit nogrant och välformulerat. Jag är även bra på att planera och fixa. Jag har koll helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0