Jag är fortfarande vid liv!

Ja som sagt, jag ÄR faktiskt fortfarande vid liv.. dock är inte bloggen så livfull längre. Plugget, studenten, jobbet, körkortet, vädret & lusten är de 6 anledningarna till varför det blivit såhär. Ligger hellre ute på en handuk i solen än sitter här framför datorn. Planerar hellre min student än skriver om den här. Jobbar hellre och tjänar ihop pengar än att sitta här och gnälla över hur pank jag är. Som sagt, blogglust kommer och går. Tro mig, JAG VET... har ju bloggat i hur många år som helst.

Numera använder jag INSTAGRAM som min blogg. Hur simpelt som helst att posta en bild, liten text och en tagg. Så om ni sitter där hemma och irriterar er över hur död min blogg är... börja bli aktiva på instagram istället. Där uppdaterar jag fr. 1-5 ggr dagligen. SVENSSONIDA är mitt insta-namn. VI SES DÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0