I've become what I can't be

Tänkte bara säga att flyget mot Thailand lyfter om sisådär 14 timmar, allt är nästan färdig packat och jag är sjukt nervös/taggad. Men har insett hur mycket jag verkligen kommer sakna mina tjejer! Men kan vara nyttigt att vara ifrån varandra också, att känna saknaden efter någon.

Ska alldeles strax sätta kamera och dator på laddning och samt lägga över lite musik och grejer till min iphone. Funderar på att bädda rent i sängen också!

Sen kommer min uppdatering vara väldigt dålig, vet inte hur hastigheten på internet är där borta och hur mycket tid jag kommer spendera vid det heller för den delen. Men vi hörs när vi hörs!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0