Beautiful liar

Sitter i ett nystädat rum och musiken är hög, mjukisarna är på och jag njuter av en fredagskväll framför teven. Har (äntligen) kollat klart hela serien, sex and the city, ett ord: GRYM! Verkligen värd alla 100000000000000 minuter jag lagt på det och ikväll blir det att se första filmen då jag tänker vänta med att se andra på bio (troligtvis) med amanda.

För övrigt kommer amanda hem imorn efter att ha varit borta i Italien en vecka!! Känns konstigt att man verkligen inte kunnat nå henne på något sätt. När man vanligtvis har dagskontakt med någon och ibland kan slänga sig på cykeln "mitt i natten", trampa i 1 min och sen gå en kvällspromenad även kallad snackrunda så blir det en stor omväxling när man helt plötsligt inte har någon att göra detta med. Det kan vara vilken småsak som helst men man vill ändå dela den på stört med denna person, och denna person är Amanda för mig och det har nu gått en hel vecka utan hennes närvaro...

Iallafall, jag jobbar imorgon och på söndag och sen har jag en hel veckas ledighet med en hel massa kul som väntar. Smögen? Grebbestad? Grillkväll? och ÖLAND!

Kommentarer
Postat av: Amanda

åhh ida det va fint skrivet och väldigt sant håller med dig! har saknat dig massor! :)<3 PUSS

2010-07-31 @ 19:35:21
Postat av: Gauteyvonne

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-02-21 @ 10:16:18
URL: http://gauteyvonne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0