When words are not enough.



Sista den i juni börjar lida mot sitt slut, endast ca 3 timmar återstår innan vi går in på juli månad. En månad som kommer vara så somrig som möjligt för min del. Jag ska hinna med drygt en vecka på Öland, massor utav jobb och en hel drös med grillkvällar med gott folk får man hoppas på! Kommer nog även bli en hel del shopping i ett flertal städer, efter att lönen trillat in sista veckan där. Eller jag hoppas på detta iallafall, med tanke på att man har införskaffat sig ett fritidskort så ska det väl inte vara några större problem inte!

Helgen som vi nu har lämnat bakom oss i väntan på vår kommande, spenderade jag på Tjörn som ligger på Västkusten för er som inte har så bra koll på det där. Var iväg med amanda och hennes pojkvän samt hans kompis över ett dygn och sen stannade jag och bruden kvar ännu ett för att verkligen njuta av nuet. :)

Det var allt för den här gången, jag ska skärpa mig med mitt bloggande.
Börjar verkligen tappa kollen, igen. Not good.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0