My darling..

Ååh vilket tråkigt väder, rena rama hösten ute ju.. om det inte vore för de gröna knopparna på träden då. Anyway, mår inte så jätte bra.. är sjuk och massa annat jobbigt just nu. Jag har idag tröstat mig själv med matlagning med syster, hembakta kanelbullar & mjölk i soffan samt lyssnat på Mikeyla. Jag tror inte många vet vem hon är dock. Jag vet faktiskt inte heller så mycket om henne mer än att hon är svensk, tror jag.. har även för mig att hon har varit med i Fame Factory en gång i tiden. Iallafall så får jag så många flashbacks sedan 2007/2008 när jag lyssnar på henne, tiden då man inte hade en aning vad man skulle ge sig in på senare i livet helt enkelt.. ååh! Jaja, jag får se om jag tar mig en promenix också eller om jag stannar inne under en varm filt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0