The same old story..

Nu har min halsont varat i över en vecka och det mycket konstiga är att den bara blir värre och värre för varje dag. Jag kanske får ta och kolla upp detta snart, känns inte så jättekul att knappt kunna svälja/prata. Poor me..

I alla fall så sitter jag i skolan nu, kändes lite ovärt att komma hit har jag och amanda kommit fram till nu eftersom vi har datakunskap nu och vi är bara 5 stycken här och vi gör inte något särskilt viktigt - hade vi gjort hade jag ju inte suttit här och skrivit, så nogon logik måste ju finnas i det. Sen slutar denna lektionen om en halvtimme och då har vi håltimme till kl 12, i drygt 2½ timme alltså.. jippie!

Åh vilket nedvärderande inlägg detta blev haha, förlåt mig för det och ni är söta. Jag ska gottgöra er med ett förhoppningsvis lite mer roande inlägg senare idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0