A million questions

BRR.. fryser fötterna av mig! Fick gå från skolan till busshållsplatsen (lyckligtvis hade bussarna börjat gå igen efter att ha varit inställda under förmiddagen) i converse och höstjacka och det är INTE okej! Det må bara vara ca 500 meter men i snöstorm och slask kan det kännas som flera mil. Fick även där stå och vänta i ca 10 minuter.. stackars mig. Att gå i converse var nog inte riktigt så bra, förvånar mig inte om jag är sjuk när jag vaknar upp imorgonbitti. Usch. Måste hitta/köpa ett par boots, har ju inte hittat några jag vill ha eller som passar för den delen, antar att jag få ta första bästa, bara inte conversen åker på igen i detta väderlag...

Nu ska jag värma vidare mig under filten framför brasan.

Puss

Kommentarer
Postat av: sara

taack!:) den är från ullared;)

2010-11-09 @ 18:22:54
URL: http://mesara.devote.se
Postat av: Nurcan Gabriella Izabella Süren Hansson

Jag har varmfordade converse! Riktigt sköna och varma faktiskt. & värda priset :D

2010-11-12 @ 01:29:24
URL: http://nnurcansuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0