Gonna wright a lovesong

Kakan är bakad, väskan är packad, mackan är i magen, håret är flätat.. perfekt! Ska bara tvätta bort sminket och dra på mig pjamaströjan så är jag redo för ännu en skoldag och sedan en natt hos Samra i Kvänum och en lördag med Adis. Har verkligen massor planer i helgen, helt sjukt..

° Övernattning/mys hos Samra imorgon med Lina.
° Adis på lördag.
° Kanske bio på lördagkväll med Samra & Lina.
° Dokumentera innebandymatch på söndag med Amanda.
° Kalas för farmor efter matchen på söndag.
° Kvällsmys med Amanda efter kalaset på söndag.

Nej nu ska jag kila in på toan, sminket ska av.. ska även raka benen!
Får se hur min blogg uppdatering kommer se ut i helgen nu när jag har så fullt upp. Men jag ska verkligen försöka att hinna slänga upp en inlägg då och då.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0