I don't remember you

Efter att ha publicerat en ny design, ätit en väldigt mumsig pizza samt läst ut sin engelska bok så har man äntligen hittat till sängen. Försöker nu varva ner med lite skön musik innan jag stänger mina ögonlock. Ska drömma mig bort, kanske så långt bort så jag hamnar i Thailand.. längtar något enormt just nu. Drygt en månad kvar bara och den månaden lär nog rusa iväg som de senaste har gjort. Känns som det inte var alls längesen skolan startade upp! Aja, i Thailand ska jag njuta galet och jag ska solasolasola, brun pepparkaka ska jag vara när jag kommer hem och antagligen lär håret vara solblekt också.. fräcsh lagom till skolstarten i januari. Wonderful.
.
Godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0