In the rose garden

Inne efter en uppiggande promenad i stenhammar med amanda på ca en timme. Har dock knappt någon känsel i tårna just nu! Så tänkte värma dom under täcket nu samtidigt som jag ska försöka läsa klart de 10 kapitel som återstår i min engelska bok. Har prov på tisdag och är inte riktigt klar med boken nämligen. Men har dagen imorn på mig också, så det ska nog gå ihop oavsett.

Har kommit på att det var ett tag sen jag lyssnade på Jonas Brothers samt Nick Jonas så därför har jag nu skruvat upp volymen åt Nicks ljuva stämma. Lugna och goa låtar, suveränt en söndagskväll som denna. Avslutar med Maria Mena på det lite senare skulle jag tro.

Vi hörs

Puss

Kommentarer
Postat av: Arerebecca

Informative website! Thanks!

2011-06-03 @ 08:21:36
URL: http://arerebecca.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0