This place about to blow

Kom nyss hem från stan/skolan som egentligen bara bestod av en vettig sak, engelska nationella. De två tidigare delarna, Skriftligt/uppsats och muntligt gick bra men dessa två delarna läs- & hörförståelse gick inget vidare alls. Men nu är det i alla fall gjort och det känns enormt skönt! Med mig hem från stan fick jag en vit t-shirt med tryck på ifrån Gina Tricot. Kände att jag behövde något nytt inför Thailand och denna fick duga. Känner att den kan passa bra till ett par jeans shorts och ett par converse, t.e.x.

Nej nu ska jag nog ta tag i matten, känner att jag måste ta tag i den nu. SKA ha gjort omprovet innan jag drar mig till Thailand. Alltså har jag en vecka på mig. Det ska jag klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0