Find it in you!

Som ni märker har jag ändrat designen ända från grunden nu! Orkar inte rabbla upp alla ändringar men de är iallafall rätt drastiska. Dock har jag har inte hunnit ändra storleken på alla bilder ännu men det kommer göras, finjusteringar med andra ord. Finns ju alltid saker att bättra på.

För övrigt har jag precis fått in kakan i ugnen, ville göra ett nytt försök på silviakakan.. den blev okej sist men nu ska den bli perfekt! Tänkte bjuda Amanda när hon kommer hit om ca 30 minuter. Då ska alla bilder sen i lördags upp på facebook, kanske även slänger upp ett par här.. det märker ni senare isåfall. Har också lovat Samra att jag ska ta med mig en bit till henne i skolan imorn. Mums, skolfika!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fin nya designen blev! Men du, får man fråga hur du lyckades göra sidan så bred om du förstår vad jag menar??...;p Kramis

2010-10-11 @ 19:11:15
URL: http://linneaslovelylife.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Tack så jätte mycket! Ja det ändrar du i stilmallen. Om du inte hittar det kan jag visa dig i skolan någon dag. Kram

2010-10-11 @ 21:23:40
URL: http://idasvfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0