Got nothing to fear!

Var som sagt på bosnisk fest igår och om jag ska vara ärlig tror jag att man hade haft lite roligare om man hade vart bosnisk faktiskt. Jag och Lina kände oss lite felplacerade där mitt bland alla bosnier och deras kultur men det var kul att se ändå hur olika kulturer kan vara. Lina sov sedan över och vi pratade bort hela natten, lampan släcktes vid fem och tändes sedan vid elva igen.

Denna fina söndag har jag spenderat inne istan, jag och Lina drog en lunch på Rhodos först och efter det drog vi oss mot idrottens hus tillsammans med Amanda för att se Filip spela match. Han hängde sen med oss på ett donken besök och ännu en match. Därav den dåliga uppdateringen idag, jag ber om ursäkt för det!

Hoppas ni haft en bra söndag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Melissa'

har lagt till dej nu xD

2010-10-17 @ 19:58:16
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0