Here, inside us all...

Har precis fått i mig två mackor och en liten bit kaka från igår efter att ha tagit bussen hem ifrån skolan/stan. Sitter just nu och lyssnar på mina favoritlåtar från Story Of The Year, njutbart! Slänger in en här under så även ni kan få njuta lite innan fredagskvällen tar över.

På tal om fredagskväll, min kusin Gustav blir tonåring idag så ska iväg på lite kalasfirande där runt sju tiden. Men har mobilen nära till hands så är det något så är jag kontaktbar. Vet dock inte vad jag ska ha på mig eller vad jag ska göra med mitt hår.. behöver egentligen duscha håret men orkar inte. Är så lat på fredagar!

The Antidote - Story Of The Year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0