In your atmosphere

Hade en riktig mysig dag igår med några av de finaste tjejerna som finns! Blev en jättegod tacoskväll och efter det film/chips/choklad/cola och massa film då även Marcus och Eric gjorde oss sälskap.
Samra stannade kvar och sov över, har blivit en riktig sällskaps helg faktiskt. Åkte och åt middag hos farmor och farfar förut också, där ser man vad jag har fullt upp!  Har inte tid för att uppdatera känns det som..

Nu ska jag gå ut till köket och hälla upp ett stort glas cola och ta fram chipspåsen och krypa i sängs med min mac. Känner att jag kommer somna inom snar framtid då iförsig, men det är värt det.

Talk to you later.




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0