Like a strobelight!

Är så sjukt trött och otaggad på plugg så det är inte sant! Har ett skriftligt arbete i svenska tills på fredag som jag inte ens börjat med. Jag har inte ens förstått vad det är jag ska göra än och det är inte bra. Jag vet att det har om antiken att göra och det är ju superduper kul... verkligen...

Vad jag egentligen vill göra är att planera hur jag vill ha det i mitt rum. Har funderingar på att göra om lite granna, ska nämligen få en ny säng också, 1.20 bred så det är ju ganska nice! Jag håller på att överväga om en tv är nödvändigt eller inte.. film går ju att kolla på i dataskärmen, som ändå är större än tv:en för den delen. Men jag vet inte.. en tv kanske kan va bra att ha också? Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0