Must be dreamin

Sitter just nu i medias studielandskap och har studiepass dock borde denna lektion döpas om till facebookpass... Om inte lärarna redan har insett att alla egentligen sitter vid facebook när de säger att de jobbar med något arbete så är det nog dags för dom att gå i någon slags "gör mig smart" kurs. Lektionen håller på i en timme till och jag har redan tröttnat på facebook.. och jag hittar inte något jag kan jobba med, matte är ett alternativ men två lektioner av det på en dag räcker redan gott och väl!

Direkt efter studiepasset drar jag och mina kära vänner och äter thai mat! Mums, jag har något att se fram emot! ♥

Puss

Kommentarer
Postat av: tanten

Sv: Åh tack du! :>

2010-10-13 @ 12:16:46
URL: http://tantgronelin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0