The ghost of you and I

JAAA! Ni vet mitt senaste svenska arbete, om antiken, som jag verkligen hade svårt med och som jag hoppades på att få godkänt... jag fick MVG! Det är helt ofattbart, trodde verkligen inte det. Jag som sa till mamma att jag struntar i vad jag får för betyg för mitt senste arbete antagligen kan väga upp eftersom jag fick MVG då men hoppsan, ibland dömer man hårdare än lärarna. Så jag kan andas ut nu, alltid kul när man blir positivt överraskad av något. Behöver ju inte handla om betyg. Jag blev t.ex. både positivt och negativt överraskad igår om två helt olika saker som jag dock inte orkar gå in på just nu, anyway..

Känner att jag behöver ta tag i mitt rum nu. Nästa löning (när den nu är) har mamma lovat att köpa en ny säng till mig som jag nämnt tidigare men då måste jag först planera hur jag ska ha det här inne. Mycket svårt kan jag säga. Tänker ju så det knakar ändå händer ingenting..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0