You take me higher

Drog en väldigt snabb fika på stan med Rebecca efter skolan som jag inte träffat sen innan sommarlovet. Helt ofattbart egentligen, vi har ju iochförsig träffat på varandra och hälsat men det var verkligen länge sen jag snackade med henne. Det var trevligt och nu har vi bestämt oss för att försöka bli lite bättre! Direkt efter skyndade jag mig iväg till Patriks Optik där jag gjorde en snabb synundersökning, något som behövdes för att få tillstånd att övningsköra. Gick galant.

Nu har jag hamnat här igen, men ska faktiskt röra på mig.. ska städa mitt rum så det är blir jättemysigt tills ikväll och sen ska jag även baka hallonmuffins! MUMMA! Jag och Samra ska ha "knytkalas" i skolan imorn. Haha..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0