Are you brave enough?

Ca 20 minuter återstår på svenska lektionen, dagens sista lektion. Ska sedan raka vägen och ta ut en ganska stor summa pengar åt mina föräldrar.. det är så det ligger till när man köper sig en egen kamera på avbetalning hos föräldrarna. haha!

Har annars ingenting på schemat för denna fredag! Antar att det blir att ha en sån där riktigt slapp och mysig hemmakväll. Tänkte slå på filmen Remember Me efter idol som jag först hade tänkt kolla på. Okej, lite på schemat hade jag visst.. men ingenting som inte går att ändra iallafall, ganska öppen för förslag alltså!
Kan ju nämna att jag är frisk nu iallfall, har bara liiite halsont kvar.. men inte så farligt! Känns som en hel del har drabbats av feber/huvudvärk/halsont, får hoppas att det inte är något återkommande.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0