Every boy is the same..

Nyss hemkommen från thai restaurangen inne i centrum, eller ja, från den bästa. Vi har ju fler än  en.. I alla fall, innan dess har jag spenderat hela min dag i göteborg tillsammans med amanda! Tog tåget vid 9 tiden i morses och tåget hem vid 5. Blev en del kassar, en del inköp, en del kvitton och två nöjda tjejer tillslut. Som belöningen åt vi då thai, underbart. Senare ska vi nog dra oss in mot stan med sebastian och mikael. Tills dess ska jag njuta av musik tillsammans med mina nya inköp. Kanske slänger upp ett par bilder senare.

Puss

Kommentarer
Postat av: Olavnelly

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-05-23 @ 17:59:16
URL: http://olavnelly.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0