I am a misery

Klockan är halv fyra och min mage kurrar högt! Fick i mig en fralla tidigare i dag men det står man sig inte så länge på nej.. vilken tur att vi alldeles strax ska bege oss till mormor och morfar på middag. Då lär jag i vilket fall som helst bli mätt och belåten. Har de senaste timmarna spelat musik för hela området (öppet fönster & högre volym än vanligt) Men så blir det när man är själv hemma, dock var lillasyster hemma nu men hon stog nog ut ;) Jag menar, musik står väl de flesta ut med? Jag klarar inte en dag utan! Det var skälet till varför jag skaffade mig Spotify Premium, så jag bär med mig min favoritmusik överallt - iphone. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0