Look over here baby!

Har precis plattat håret och troligen valt ut kvällens outfit.. Nu ska jag bara vänta på att klockan ska ticka iväg lite så jag kan lägga på sminket också. Amanda är just nu i göteborg och ska ta tåget hem om ca en timme. Alltså händer inget speciellt förrän hon är hemma och det vill säga blir väl vid sju tiden någon gång. 

Världens kanske tråkigaste inlägg, men jag får skylla på att jag är grymt uttråkad just nu. Katy Perry's nya album har stått på repeat hela dagen och samma gäller Punk'd på mtv.. behöver en omväxling!

Puss

Kommentarer
Postat av: Michaelidun

Interesting site. Worth the visit!

2011-06-03 @ 08:15:39
URL: http://michaelidun.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0