Please don't forget!

Åkte till skolan lite tidigare idag för att göra Samra sälskap tills vår lektion börja, känner mig lite extra snäll. Tog en tripp på stan efter skolan med mamma, dock varade den inte alls länge då jag tröttnade ganska snabbt konstigt nog. Åkte därför till farmor lite tidigare än planerat där jag dels hjälpte henne med deras nya dator, lämnade av ett par tunikor hon ska försöka sy om, lagade mat och sedan kollade på idol.. mysigt må jag säga.

Ska nu försöka börja leta upp lite svar till ett par av provfrågorna, har nämligen prov på antiken på fredag i svenska och jag har inte hunnit öva något ännu. Har inte gjort uppgiften till Fotografisk bild heller.. fy skäms!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0