Right up under my arm!

Nu är det såhär att jag har gått och blivit jätteförkyld.. den kom väldigt plötsligt så jag hoppas att den försvinner i samma hastighet! Skoldagen har endast bestått utav facebook och skolfotografering och ja, du läste rätt. Första tre timmarna spenderades i en soffa i skolans kanske lugnaste del med macbooken i knäet. De fyra kommande timmarna som egentligen skulle bestå utav multimedia och fotografisk bild blev till facebook-pass och skolfotografering (läraren var sjuk).

Direkt efter skolan drog jag, Amanda och Samra till Rhodos och käkade för att sen vid fem tiden dra på invigningsspex för ettorna. Personligen tycker jag att det var mycket bättre förra året! Inte riktigt värt 60:- med andra ord.. jag, till skillnad från många andra, skippade dock discot som börjar om 5 minuter för att vara exakt! Kände inte riktigt för det plus att det kostar 120:-......... plus att jag är förkyld. Nja.

Talk to you later!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0