Don't let it go to your head

Igår avslutades "25 dagar med musik" så nu gäller det att hålla uppdateringen uppe istället. Tänkte satsa lite mer på citat och tankar då det har kommit i skuggan den senaste tiden. Förövrigt har jag städat hela huset idag! Passade på när jag var ensam hemma, så duktigt av mig. Nu är det snyggt inför imorgon iallafall och ljudet är fixat. Ringde nyss och kollade om min klocka var klar vilket den var så sticker alldeles strax in till stan och hämtar ut den samt handlar inför middagen imorgon. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: johanna-sofia

Hej!

Jag tänkte tipsa dig om att kolla in min bloggshop där jag säljer unika crystal bullet halsband, och även snart kommer att sälja andra smycken skapta för hand av främst naturprodukter.



Just nu kan man tävla om ett crystal bullet halsband med fjäderhänge!

Välkommen in!

Kram Johanna-Sofia

http://creativity.webblogg.se/

2011-04-21 @ 18:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0