Gotta step on the gas

Har precis fått i mig lite fruktsallad och ska snart hoppa in i duschen. Ligger för tillfället i sängen och försöker varva ner. Är så trött hela tiden, vet inte vad det beror på. Hade tänkt att göra ett engelska prov idag som jag inte gjort än, flera veckor gammalt men då fick jag inte tag på läraren så det sket ju sig. Åh! Gick iallafall till H&M efter att jag slutat och hittade den söta blusen nedan. Det är en kortkort blus som var jättesöt på. Dock ska jag strax testa den tillsammans med lite annat för att se om den kommer användas på valborg eller ej.

Tvättade mina converse förut, stod och skrubba i säkert 30 minuter och de har nu stått på tork i ca 3 timmar. De blev verkligen jättevita och rena.. tummen upp på det! Vet inte riktigt hur mycket jag har spenderat på converse de senaste 5 åren men har haft minst 7 par. Älskar converse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0