Hold me back and I explode

Ännu en gång sitter jag på grafiska lektionen och vill inget hellre än här ifrån. Spyr verkligen på den här lektionen. Ska tills imorgon illustrera en rubrik till en nyhetsartikel, vad är det om eller?! Antar att jag får göra denna uppgift hemma för här tänker jag då inte sätta mig ner och göra något. Inte med en massa ugglor som vakar över en och vad man gör. Nejnejnej. Fryser gör jag nu också. Har inte ätit någon frukost heller! Ska nämligen gymma med Lina senare om hon kommer in till skolan vill säga och detta går ju inte göra på tom mage. Skulle egentligen passa på att ta ID-kort också på håltimmen eftersom jag fortfarande inte har gjort det. Jag vet att jag är seg och efter på den fronten men så är det ibland med tråkiga grejer. Men dock ville inte vädret att jag ska göra detta idag då mitt hår ser ut som hej kom och hjälp mig, bokstavligt talat. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0