I can feel your passion

Precis hemkommen från Ica med mamma och Ellen, köpte på oss massor av gott tills ikväll och även lite annat smått och gott. Nu har jag intagit en plats i soffan men tänkte vara snäll och förflytta mig till köket och hjälpa mamma lite. Bakpotatis, räkor, revben och smögenröra står på matsedeln! Förövrigt har lovet officielt dragit igång nu och jag är mer taggad än någonsin. Har i princip varje dag planerad och de är fyllda med roliga saker så att säga. Söndag - släktkalas, måndag - thaimatlagning med ett par goa personer, tisdag - skövde med Lina, onsdag - min födelsedag, fredag - firande! Den här veckan lär gå fort med andra ord. Nu vill jag önska er en bra fredagskväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0