My day is looking pretty up


Langar en gammal men söt bild på mig och Daisy.

Okej, jag ber om ursäkt för den grymt dåliga uppdateringen idag. Men hann inte mer än att komma hem från skolan och fixa mellis innan det är planerat att Lina ska tillbaka till stan för att sedan dra till grästorp med mig. Har spenderat hela kvällen ute i Grästorp alltså, är nu smått köldskadad så ska bli riktigt skönt att stänga igen locket på macbook'n nu och sova i ett par timmar innan man ska upp igen. Dock ingen vanlig skoldag imorgon vilket känns skönt. Blir föreläsning i arenan hela dagen med både De la Gardie gymnasiet och Portalen, kul med lite ändring i vardagen sådär. Nej nu har jag gäspat alldeles för mycket de senaste minuterna! Dags att blunda, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0